Våre verdier

Stiftelsen Sykehusbarn er til for å spre glede å gi positive opplevelser, like rettigheter og muligheter, engasjement og likeverd for syke barn.

• Sykehusbarn jobber for at barn skal få det bedre på sykehus gjennom å spre glede og gi positive opplevelser
  • Sykehusbarn jobber for at barn med alvorlige diagnoser skal ha like rettigheter og muligheter uavhengig av diagnose og statistikk.
  • Sykehusbarn jobber for å skape et engasjement rundt barn med alvorlige diagnoser.
  • Sykehusbarn jobber for at barn og foresatte skal oppleve likeverd på sykehus og ellers i samfunnet.

Vår visjon og våre verdier er retningsgivende for hvordan vi driver stiftelsen og hvordan vi forvalter midlene vi mottar fra våre støttespillere og samarbeidspartnere.