Støtt oss med premier og gaver

Hvert år leverer vi premier og gaver til sykehus for mangfoldige tusen kroner. Dette hadde ikke vært mulig uten gode samarbeidspartnere og sponsorer.

Kan du bidra med overskuddsvarer?

Har din bedrift overskudds-varer som barn og ungdom fra 0-18 år kan ha glede av å holde på med? Da ønsker vi å høre fra deg!

Premier har stor effekt

Barn innlagt på sykehus blir utsatt for mange ulike tester i forbindelse med utredninger og kontroll. Det være seg blodprøver, MR, Narkose ol.l. Gruer man seg til sykehusbesøket har en liten premie ofte stor effekt for pasienten og er samtidig til uvurderlig hjelp for helsepersonell.

Vi leverer premier og gaver, leker og utstyr over hele Norge

Vi i Stiftelsen Sykehusbarn ønsker at alle barn på sykehus som blir utsatt for ubehagelige tester kan få en liten premie eller leke når det er behov for det. Alle avdelinger med barn og ungdom innlagt på sykehus i Norge kan søke om å få premier og gaver, leker og utstyr tilsendt fra oss. I dag leverer vi 10-tusen vis av premier og gaver til barneavdelinger på 25 sykehus over hele Norge. Takket være våre fantastiske samarbeidspartnere får vi til dette.

Har du lyst til å bidra, send oss gjerne en e-post til: hjelp@sykehusbarn.no

PS! Av hensyn til hygiene og smittefare for sårbare pasienter kan vi kun ta i mot ubrukte gaver og leker.

Publisert 10. jun 2020

Et lekent samarbeid

Leketøys kjedene Ringo og Kozmos arrangerte stor leketøysmesse i fjor høst. Etter messen donerte de to kjedene og deres leverandører leker til Stiftelsen Sykehusbarn.